سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب نیروی اضافی در شهرداری همدان ممنوع

معاون عمراني استاندار همدان با تاکید بر اینکه جذب نیروی اضافی در شهرداری همدان ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد می‌شود، گفت: شورای شهر در کار شهرداری دخالت نکند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛محمودرضا عراقی معاون عمراني استاندار همدان  در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: شهرداری ویترین خدمات‌رسانی دولت و نظام به مردم است و باید بیشتر از همه جلب رضایت مردم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام کارها در نظام با رای مردم معنا پیدا کرده و همه مسئولان مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند، گفت: این امر که در قانون اساسی نیز آمده است نشان از دموکراسی دینی است که قابل افتخار است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بیشترین ارتباط را با معاونت عمرانی داشته و معاون عمرانی به عنوان ناظر عالیه شهرداری‌ها عمل می‌کند، افزود: ساماندهی نیروهای انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ما در دستگاه‌ها محسوب می‌شوند که باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری همدان از جذب نیروهای اضافی در شهرداری به جدیت پرهیز کند چراکه این موضوع سیاست دولت و وزارت کشور بوده و استانداری همدان نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

عراقی با اعلام اینکه جذب نیرو باید براساس شایسته‌سالاری و آزمون‌های استخدامی انجام شود، عنوان کرد: بنده به نوبه اول خود باید از سفارش کسی برای استخدام پرهیز کنم تا بتوان براساس شایسته‌سالاری اقدام کرد.

وی بر جلب اعتماد مردم توسط شهرداری‌ها با یکنواخت‌سازی و شفاف‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نبوده و و باید براساس اصول علمی و قانونی جلو رفت.

معاون عمرانی استانداری همدان بر شفافیت در بودجه و هزینه‌ها در شهرداری همدان تاکید کرد و گفت: همه مردم بایید بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند در کجا هزینه شده و برای چه بوده است تا با اشتیاق آن را پرداخت کنند.

وی رعایت اخلاق حرفه‌ای را به شهردار همدان توصیه کرد و گفت: باید بدانیم مدیران حرفه‌ای هستیم تا هرکس وظیفه خود را به درستی انجام دهد، شورا و شهردار وظیفه خود را دارند و در کار هم نباید دخالت نکنند چراکه سبب بروز مشکلات بسیاری می‌شود.

عراقی تاکید کرد: انتظار ما از شهردار همدان این است که در حریم و محدوده شهر ساخت و سازهای غیرمجاز را قبل از ساخته شدن کنترل کنند تا همچون امروز با مشکل مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه تامین پارکینگ برای واحدهای در حال احداث باید اتفاق بیفتد، اظهار کرد: یکی از معضلات شهر حذف پارکینگ‌ها در گذشته است و امروز حقی داده نمی‌شود که پارکینگی حذف شود.

عراقی بیان کرد: دست سرمایه‌گذار را بوسیده و فرش قرمز برای سرمایه‌گذار پهن می‌کنیم ولی باید پارکینگ واحدهای تجاری و سرمایه‌گذاری تامین شود.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: در طرح‌های بزرگ باید سهل‌گیری را شاه باشیم و شهرداری باید طرح‌های خاص را مورد حمایت ویژه قرار دهد.

وی با اعلام اینکه شهرداران ابتکارات خود را به کار برده و کارهای بزرگ به کار ببرند تا بتوان حمایت لازم را داشته باشیم، عنوان کرد: از شورای شهر می‌خواهیم با توجه به اینکه 109 سال از تاریخ نخستین شهردار همدان می‌گذرد و 73 شهردار در این شهر تغییر کرده است طول مدیریت را ثابت کند چراکه حمایت شورا از شهردار حمایت استاندار و استانداری را در پی دارد.

انتهای پیام/ خ

شهرداری همدان از جذب نیروی اضافی خودداری کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.