سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زمان توزیع تذکره های الکترونیک هنوز مشخص نیست

سخنگوی اداره تذکره های الکترونیک گفت: روند توزیع تذکره های الکترونیک در روزهای نزدیک آغاز خواهد شد اما فعلا زمان خاصی نمی توانیم برای آن اعلام کنیم.

«روح الله احمدزی»، سخنگوی اداره تذکره های الکترونیک در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند توزیع تذکره های الکترونیک در روزهای نزدیک آغاز خواهد شد اما فعلا زمان خاصی نمی توانیم برای آن اعلام کنیم.

وی گزارشاتی که امروز مبنی بر توزیع تذکره های الکترونیک در هفته جاری منتشر شده بود را رد کرد و اظهار داشت: در این هفته مرحله هماهنگی با دفتر ریاست جمهوری انجام می شود و مراحل توزیع تذکره ها بعدا صورت می گیرد.

این در حالی است که «همایون محتاط»، رئیس اداره ثبت احوال نفوس افغانستان خبر داد که این اداره در هفته جاری با اعطای نخستین تذکره الکترونیکی به رئیس جمهور، رئیس اجرایی و معاون رئیس جمهور این کشور به طور رسمی روند توزیع تذکره های الکترونیک را آغاز خواهد کرد.

قابل ذکر است که بر اساس دستور رئیس جمهور افغانستان، دین، ملیت و قومیت نیز در تذکره های الکترونیی درج خواهد شد؛ مساله ای که مخالفت شدید مجلس افغانستان را به دنبال داشته است.

«روح الله احمدزی»، سخنگوی اداره تذکره های الکترونیک در این گفتگو در خصوص سرنوشت درج دین و قومیت در تذکره ها جزئیاتی ارائه نکرد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.