سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب 120 کانکس در مناطق زلزله زده توسط خراسان جنوبی

تاکنون با همت جهادگران سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی 120 کانکس در روستای شیخ سله کرمانشاه نصب و تکمیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ هنری ، جانشین سازمان بسیج سازندگی استان گفت: بنیاد مسکن تعداد منازل تخریبی این روستا را در ابتدا حدود 140 واحد اعلام کرده بود، ولی با توجه به زلزله 6 ریشتری چند روز پیش تعداد آنها در حال افزایش است و تا به حال به 190 واحد رسیده است.


وی افزود : تاکنون ساخت سکوهای مورد نیاز کانکس ها برای 190 سکو به پایان رسیده و 120 کانکس، 9 باب سرویس بهداشتی و 3 باب حمام هم نصب و تکمیل شده و مابقی کانکس ها در حال نصب است.


جانشین سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه اعزام گروه های جهادی روند احداث اسکان موقت مردم را تسریع کرده است افزود: علاوه بر گروه های جهادی عمرانی، تیم پزشکی به همراه دارو بصورت شبانه روزی و یک روحانی نیز برای برنامه های فرهنگی و ‌برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در روستای شیخ سله مستقر هستند.


هنری با اشاره به اهداء 45 کانکس از سوی سپاه و مردم خراسان جنوبی گفت: مردم خیر و نوع دوست استان می توانند برای اسکان دائم مردم و تکمیل واحد های مسکونی، کمکهای خود را به سپاه و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل و یا به شماره حساب 5151628438011 بانک سپه واریز کنند.

وی گفت: گروههای جهادی تا پایان اسکان دائم مردم روستای شیخ سله در این منطقه حضور دارند و براساس برنامه گروه های جهادی بصورت نوبتی و بر طبق نیاز منطقه به روستا اعزام خواهند شد.


کمک رسانی و بازسازی روستای مرزی شیخ سله با حدود 500 خانوار جمعیت به سپاه خراسان جنوبی و شمالی واگذار شده است.
انتهای پیام/ک


اهداء 45 کانکس از سوی سپاه و مردم خراسان جنوبی به زلزله زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.