سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیح داوری درباره شائبه برگزاری انتخابات چند هیئت استانی

سرپرست فدراسیون بوکس توضیحاتی را درباره برگزاری انتخابات چندین هیئت استانی در آستانه انتخابات این فدراسیون ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افشین داوری سرپرست و کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس در گفت و گو با رادیو در واکنش به برگزاری انتخابات هفت هیئت استانی در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: به گفته داورزنی، هیئت ها حق رای دارند. در این چند استان بیش از یک سال و نیم است که هیئت ها با سرپرست اداره می شوند. ثبت نام ها قبل از حضور من انجام شده بود. وظیفه فدراسیون است که انتخابات هیئت ها را برگزار کند تا آن ها بتوانند در انتخاب رئیس فدراسیون آینده شرکت کنند.

او درباره اظهارات کتیرایی یکی از کاندیدهای فدراسیون بوکس که گفته بود " داوری باید کناره گیری کند تا انتخابات عادلانه برگزار شود " افزود: وزارت ورزش و جوان در راس هرم قرار دارد و درباره عدالت در انتخابات تصمیم می گیرد. متاسفانه برخی از این صحبت ها می کنند.

داوری اضافه کرد: در حال حاضر همه تلاش ما آمادگی بوکسورها و از بین بردن حاشیه و استرس است تا بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا مدال کسب کنند.

سرپرست فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: انتخابات فدراسیون بوکس به طور حتم 5 دی برگزار می شود. برای رئیس آینده این فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

 انتهای پیام/

 اظهارات داوری درباره انتخابات فدراسیون بوکس 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.