سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سپاه بوشهر خبر داد؛

کسب رتبه اول کشور توسط دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به ارزیابی اشراف کلی سپاه، معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) موفق شد رتبه اول را در بین تمام رده‌های سپاه کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ محمدرضا زارعی‌تبار در جلسه ستاد برگزاری هفته دانش و پژوهش در سپاه ضمن تبریک به تبیین جایگاه، نقش و اهمیت دانش و پژوهش در این نهاد انقلابی پرداخت، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای ایفای رسالت خود یعنی پاسداری صحیح، کامل و درست و حفظ حالت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی، توسعه هوشمند، تفکر و یادگیری در اقشار مختلف سپاه و  پاسداران را همزمان با رشد و ارتقای شایستگی‌های پاسداری، از اهداف تحول و تعالی خود قرار داده است.

زارعی‌تبار با اشاره به تجربیات ارزشمند پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه‌های متنوع مأموریتی سپاه از جمله دوران دفاع مقدس، ادامه داد: با توجه به ایفای نقش سپاه در عرصه‌های مختلف حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حفظ آن، از سال ۸۹ معاونت دانش و پژوهش در سپاه شکل گرفت.

وی افزود: ثبت تجارب رخدادی و انتشار و اشتراک‌گذاری آنها، انجام پژوهش‌های کاربردی، تبادل و نشر دانش با انتشار منظم ماهنامه، فصلنامه و دو فصلنامه، تشکیل شبکه ایده‌یابی، ایده‌پردازی و اندیشه‌ورزی و نیازسنجی دانشی، برگزاری کارگاه‌های مختلف علمی، کاربست راهکار‌های احصاء شده و آموزه‌یابی، بخشی از فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌های این معاونت مبتنی بر دانش درون‌زا است.

زارعی‌تبار بیان داشت: امروز به حمدالله با مجاهدت تلاشگران عرصه دانش و پژوهش در سپاه امام صادق (ع) اقدامات قابل تحسینی انجام گرفته است و معاونت دانش و پژوهش این سپاه علاوه بر کسب عنوان رده برتر پژوهشی، موفق به دریافت چهار لوح تقدیر در زمینه‌های پژوهش، اندیشه‌ورزی و پیک دانش عمومی در جشنواره امام علی (ع) شد. با توجه به ارزیابی اشراف کلی سپاه، معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) موفق گردید در سال ۹۵ رتبه اول را در بین تمام رده‌های سپاه کسب کند.

انتهای پیام /پ

دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر رتبه اول کشور را کسب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.