سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

قهرمانان ورزشی برای تکرار افتخارآفرینی‌های خود در مسابقات بین‌المللی تلاش کنند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانان ورزشی نباید دغدغه معیشت و اشتغال داشته باشند و با تمرکز کافی برای تکرار افتخارآفرینی‌های خود در مسابقات بین‌المللی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دومین همایش بزرگداشت زنده‌یاد مقصود بایرامی که در سالن 2 هزار نفری تختی اردبیل برگزار شد، افزود: از قهرمانان ورزشی که در عرصه‌های مختلف ملی و باشگاهی باعث افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان می‌شوند به عنوان افتخار مردم یاد شده و باید به بهترین شکل ممکن از آنان قدردانی شود.

وی به افتخارآفرینی سعید علی حسینی در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری اشاره کرد و افزود: به دنبال دوری 8 ساله سعید علی حسینی با حکم ناجوانمردانه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، این قهرمان باتعصب اردبیلی شایستگی‌های خود را یکبار دیگر نشان داده و با حضوری مقتدرانه در مسابقات جهانی پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه در گذشته به بعد سلامتی و تندرستی ورزش و در نهایت به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف توجه می‌شد، در حال حاضر نگاه‌ها نسبت به ورزش به سمت و سوی موضوعات اقتصادی و مانورهای سیاسی و اجتماعی تغییر پیدا کرده و کسب عناوین قهرمانی در حاشیه این حوزه‌ها قرار گرفته است.

بدری با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی نباید دغدغه معیشت داشته باشند، توضیح داد: اگر قهرمانان ملی با مشکلات اقتصادی و اشتغال مواجه شوند از هدف اصلی خود دور شده و چراغ امیدهایشان رو به خاموشی خواهد رفت.

وی به پیگیری نمایندگان مردم در خانه ملت برای کمک به برطرف‌سازی نیازهای مهم ورزشکاران اشاره کرد و گفت: با دو برابر شدن اعتبارات عمرانی ورزش استان اردبیل از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد و امیدواریم شرایطی فراهم شود که علاوه بر تجهیز زیرساخت‌های ورزشی و فراهم آوردن موقعیت مناسب برای تمرین ورزشکاران، قهرمانان ملی از هیچ گونه دغدغه مالی و اشتغال برخوردار نشوند.

 

انتهای پیام/ح

قهرمانان ورزشی نباید دغدغه معیشت داشته باشند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.