سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک ماکو

با تلاش امداد گران جمعیت هلال احمرماکو سرنشینان سه خودرو گرفتار در برف نجات یافتند .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اسماعیل زاده رئیس جمعیت هلال احمر ماکو گفت: شب گذشته با تلفن شهروندان به امدادگران جمعیت هلال احمر ماکو مبنی بر گرفتار شدن تعدادی از شهروندان در برف ، گروههای امدادی این جمعیت در قالب دو گروه برای کمک امدادی و رها سازی به محل اعزام شدند .

وی با بیان اینکه بعد از طی یک ساعت در ارتفاعات برفی ماکو امدادگران به محل حادثه در ارتفاعات ییلاقات حاج سید علی رسیدند افزود : به محض رسیدن به محل ، امدادگران هلال احمر اقدام به رها سازی یکی از خودورها که احتمال سقوط به پایین دره را داشت اقدام کردند .

وی افزود:  بعد از رها سازی این خودرو ، دو خودروی دیگر هم که برف گرفتار شده بودند به همراه 8 نفر از سرنشینان نجات یافته و به شهر ماکو منتقل شدند .

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو با بیان اینکه عملیات امداد و نجات به این خودروها بیش از سه ساعت به طول انجامید از تمامی شهروندان خواست از رفتن و سفر غیر ضروری به ارتفاعات برفی جدا خودداری کرده  و در صورت تردد در این مسیر حتما خانواده خود را در جریان گذاشته تا در صورت اتفاقات احتمالی در برف و سرما در سریعترین زمان به آنها امداد رسانی شود .

انتهای پیام/ح

 امدادگران هلال احمر ماکو سرنشینان سه خودرو گرفتار در برف را نجات  دادند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.