سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش‌های فرهنگ ترافیک در جامعه ضروری است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: آموزش‌های فرهنگ ترافیک در جامعه ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی در آیین اختتامیه همایش آموزش ترافیک گفت: آموزش‌های فرهنگ ترافیک در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های ترافیک موجب سلامت افراد جامعه می‌شود، افزود: برخی مواقع بزرگتر‌ها و رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند، ولی کودکان موارد را تذکر می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه باید به تذکرات همیار پلیس توجه کنند،ادامه داد: باید از رانندگان درخواست شود، به این تذکرات توجه کنند.

سردار آزادی تاکید کرد: باید با همکاری دستگاه‌های مختلف زمینه‌های آموزشی را برای توسعه ترافیک فراهم کرد.

وی با بیان اینکه از دل همین کودکان مسؤولان بزرگ شده و رشد می‌کنند، اضافه کرد: باید از همین سنین آموزش‌ها را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در دل آموزش‌ها می‌توان کودکان را با ناهنجاری‌های ترافیکی آشنا کرد، ادامه داد: همین ناهنجاری‌ها می‌تواند موجب آسیب به افراد شود.

سردار آزادی عنوان کرد: باید آموزش به کودکان ادامه پیدا کند و به یک برنامه خاص محدود نشود و امید است با همراهی و همکاری یکدیگر شهری سالم داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی از این قبیل می‌تواند به کاهش تصادفات و مشکلات حوزه ترافیک منجر شود.

مسیح‌الله معصومی شهردار زنجان نیز در این مراسم با قدردانی از برگزاری همایش ترافیک اظهار کرد: تلاش می‌شود برنامه‌های حوزه فرهنگی با محوریت آموزشی افزایش پیدا کند.
 
انتهای پیام/ن
 

آموزش‌های ترافیک موجب سلامت افراد جامعه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.