سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی استان قزوین در هجدهمین دوره مسابقات کونگ فوآ سنتی کشور

مدیر اجرایی کونگ فو توآ سنتی کشور گفت: در مجموع بازی‌های برگزار شده در هجدهمین دوره این مسابقات تیم قزوین موفق به کسب مقام اول شد و به ترتیب تیم‌های اصفهان و کردستان مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی دهقانیان شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات پیشکسوتان مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور سبک کونگ فوآ سنتی دیروز در شهر طرق رود نطنز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با همکاری فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، شهرداری و شورای شهر طرق رود و اداره ورزش و جوانان نطنز با شرکت 20 تیم‌ از استان‌های کشور برگزار شد.

مدیر اجرایی کونگ فو توآ سنتی کشور تصریح کرد: در مجموع بازی‌های برگزار شده در هجدهمین دوره این مسابقات تیم قزوین موفق به کسب مقام اول شد و به ترتیب تیم‌های اصفهان و کردستان مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند، تیم استان البرز نیز کاپ اخلاق را به دست آورد.

جمشید اسماعیلی شهردار شهر طرق رود نیز اظهار کرد: از آنجایی که شهر طرق رود یکی از شهرهای تاریخی و با قدمت طولانی کشور محسوب می‌شود و امروزه یکی از جاذبه‌های گردشگری مباحث مربوط به تاریخ و قدمت منطقه است و از طرفی جاذبه‌های دیگر این شهر ازجمله قرار گرفتن شهر در دامنه رشته کوههای معروف کرکس، وجود ارگ تاریخی طرق که دومین ارگ تاریخی کشور محسوب می‌شود و وجود جاذبه‌های طبیعی دیگر ازجمله باغات میوه، مزارع زعفران و ...به زیبایی‌ها و جذابیت‌های این شهر می‌افزاید.

وی افزود: بر همین اساس مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر طرق رود بر آن شدند که با روش‌های مختلف در جهت معرفی شهر گام بردارند و با حمایت برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کونگ‌فو توا کشور با هدف معرفی شهر طرق رود به شرکت کنندگان در این مسابقات که از سراسر کشور حضور داشتن و به عنوان سفیران استان‌های دیگر محسوب می‌شوند هم گامی برای توسعه ورزش کشور بردارند و هم شهر را به هم‌وطنان معرفی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور سبک کونگ فوآ سنتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.