سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در بافق برگزار شد

دومین دوره مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی بافق با حضور ۲۰ استان و بیش از ۱۰۰ ورزشکار با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی بافق با بیان اینکه دومین دوره و راند چهارم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی این شهرستان و به یاد شهید محیط بان "علی اکبر قنبری زاده " برگزار شد گفت:بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این مسابقه باهم به رقابت پرداختند.

سیدعلی نوروز زاده افزود:موتور سواران در این مسابقه در ۴ کلاس ۶۵،۱۵۰،۲۵۰،۴۵۰ و در رده سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان استعداد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی به تشریح نفرات برتر در هر کلاس پرداخت و تصریح کرد:در کلاس ۶۵ سی سی علیرضا حسین احدی از هرمزگان، محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی و امیر بیدی از تهران به ترتیب به سکوی اول تا سوم ایستادند.

شهردار بافق افزود:در کلاس ۱۵۰ سی سی محمد حسین دانش پژو و پیمان علیزاده از تهران و پوریا ثابتی فر از کرمان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

نوروز زاده در خصوص نفرات برتر کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان بیان داشت:در کلاس ۲۵۰ سی سی ورزشکاران حمید مهین خاکی، فرهاد عبدالله زاده و جواد بیدی از تهران در جایگاه اول تا سوم ایستاند و در کلاس ۴۵۰ سی سی ورزشکاران محمود جدیدی و مجید نصیرلو از تهران و فریدون نور محمدان از کرمان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود:در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان علی برزور زاده از خراسان، رضا نادری از تهران و افشین سیروس از همدان و در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان امیر رضا ثابتی فر از تهران، مهران عسکری از قزوین و مرات نراقی از تهران به ترتیب به سکوی اول تا سوم ایستادند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی بافق همچنین تیم‌های تهران، کرمان و توابع تهران را به ترتیب تیم‌های اول تا سوم عنوان و بیان کرد:تیم اخلاق این دوره از مسابقات شهرستان بافق معرفی شد.

گفتنی است:مرحله پنجم و پایانی این مسابقات در خوزستان برگزار می‌شود که موتورسوارانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به تیم ملی دعوت می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا شرکت کنند.


انتهای پیام/ ا

قهرمانان در مسابقات قهرمانی2018 آسیا شرکت می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.