سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال

گیتی‌پسند به دنبال کاهش اختلاف با صدر جدول

از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و آتلیه طهران قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار  امروز وارد هفته بیست و دوم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با آتلیه طهران قم بازی خواهد کرد.

 رضا وثوقی، حسین‌علی محمد‌نژاد، حمید‌رضا قدسی‌راغب و محمد‌مهدی حقوقی داوران این دیدار هستند که از ساعت 16 امروزو به میزبانی آتلیه طهران و در شهر قم برگزار خواهد شد؛ فرهاد حسینیان نیز ناظر این بازی است.

گیتی‌پسند که با پیروزی در هفته گذشته و با توجه به تساوی تیم صدر‌نشین یعنی مس سونگون اختلاف خود با این تیم را کم کرد، امیدوار به ادامه این روند و رسیدن به صدر جدول است و از همین رو در این دیدار سخت به دنبال کسب 3 امتیاز است.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در اصفهان از تیم مقاومت قرچک پذیرایی کردند و در پایان با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسیدند؛ آتلیه طهران قم نیز در البرز با نتیجه 3 بر صفر از سد مقاومت این شهر گذشت.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 14 برد، 5 تساوی و 2 باخت و کسب 47 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ آتلیه طهران قم نیز در 21 هفته گذشته 9 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست کسب کرده و با 32 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.