سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی برگزاری مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان داخل سالن به میزبانی کرمان؛

کمانداران برتر در بخش ریکرو مشخص شدند

مسابقات رنکینگ کشوری داخل سالن در رشته ی ریکرو آقایان و بانوان که به میزبانی کرمان برگزار شد، با قهرمانی کمانداران یزدی و تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات مرحله دوم رنکینگ داخل سالن کشوری تیراندازی با کمان در بخش آزاد و در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان در حال برگزاریست.

23 آذر، رقابت ها در رشته ی ریکرو آقایان و بانوان با حضور 87 کماندار از سراسر کشور پیگیری شد که در پایان، در بخش ریکرو آقایان، رضا شبانی از یزد، مهدی ملکی از تهران و مهدی نظریان  از یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

در بخش ریکرو بانوان نیز پریسا روحانیان، سارا صداقتی و نازنین زهرا جمالزاده از تهران مقام های اول، دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین رقابت های کامپوند در بخش بانوان و آقایان نیز با حضور 50 کماندار، از ساعت 9 صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر ماهان آغاز می شود.

رقابت های مرحله دوم رنکینگ داخل سالن کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند 23 و ۲۴ آذر جاری به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.