سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز رشد مهندسی پزشکی بسیج در تبریز

مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به گفتهجهانگیری مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی هدف از ایجاد این مرکز کمک به تبدیل فناوری به محصولات دانش بنیان در حوزه مهندسی پزشکی است.


وی افزود : پیش از این 5 مرکز رشد در دانشگاه تبریز ، دانشگاه آزاد اسلامی و مراغه ایجاد شده است که در حوزه نانو فناوری، زیست فناوری، محاسبات سریع، مکاترونیک و رباتیک فعالیت می کنند.


آقازاده مدیر مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری تبریز نیز گفت : این مرکز در تمامی شاخه های فیزیوتراپی، توانبخشی، نوردرمانی و تخت های بیمارستانی که نیاز مبرم داشته باشند ، حمایت های لازم را دارد.


فرمانده سپاه عاشورا هم با اشاره به ارزش فعالیت های علمی و پژوهشی گفت : ما برای سامان دادن به وضع اقتصاد ، معیشت و تولید ثروت به تولید علم وفناوری نیاز مبرم داریم.


سردار کریمیان افزود : اگر علم وفناوری داشته باشیم در تمام عرصه های اقتصادی وفرهنگی وحتی نظامی نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد.


در این مراسم همچنین از 3 طرح مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری تبریز شامل دستگاه گوشی پزشکی دیجیتال، دستگاه نوردرمانی و نیز دستگاه الکتروگونیامتر دیجیتال رونمایی و از برگزیدگان علمی- پژوهشی سازمان بسیج علمی- پژوهشی وفناوری استان قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

رونماییدستگاه الکتروگونیامتر دیجیتال درتبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.