سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان کرمان

پنجمین دوره مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان، گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید مدافع حرم "حجت الاسلام سعید بیاضی زاده" امروز در شهر کرمان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سنجری، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: پنجمین دوره مسابقات ورزشی اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان کرمان در 4 رشته جودو، شنا، تیراندازی و تکواندو امروز با شرکت 120 نفر از منتخبان طلاب و روحانیون بسیجی سراسر استان کرمان در مجموعه امام خمینی (ره) شهر کرمان برگزار شد .

 وی با اعلام اینکه مسابقات بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان با همکاری حوزه علمیه و مجموعه تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات اسفند امسال برای شرکت در مسابقات کشوری به تهران اعزام می شوند. 

 حجت الاسلام عربپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: در پایان، در رشته ی تکواندو، مهدی طیران از شهرستان کهنوج، علیرضا خورشیدی از شهرستان بم و سعید بیماس و فرزاد شهریاری از شهرستان جیرفت نفرات اول اوزان مختلف را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته ی جودو  نیز اشکان خارا، علیرضا محمدی، علی اصغر احسانی و محمد شیخ حسینی از شهرستان کهنوج، محمد امین محیا پور از شهرستان سیرجان و محمد حسین برخوری از شهرستان کهنوج  عناوین نخست وزن های مختلف را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: در رشته ی تیراندازی هم در بخش تپانچه مهدی ساردویی از شهرستان سیرجان و در بخش تفنگ سید باقر مهدوی از شهرستان کرمان اول شدند.

وی یادآور شد: در رشته ی شنا نیز در کرال سینه، کرال پشت و شنای قورباغه به ترتیب مجتبی میرحسینخانی، حافظ حاجی زاده و محمد مهدی قانعی فر از شهرستان کهنوج در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

یادآور می شود: نفرات برگزیده ی این مسابقات به مرحله ی کشوری رقابت ها که قرار است اسفند ماه در تهران برگزار شود، راه یافتند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.