سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوشنبه ۲۷ آذرماه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه ۱۹۷

دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی استان در اطلاعیه‌ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران می‌رساند، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۱ و ۳۰ روز دوشنبه ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه معاونان ستادی و اجرایی اعم از رئیس بازرسی، معاون نیروی انسانی، معاون وظیفه عمومی، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان در ساری بلوار پاسداران – کوچه شهید مقدم فر (روبروی بیمارستان نیمه شعبان) – نبش مقدم فر ۸ – مسجد امام رضا (ع.) برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از کلیه هم استانی‌های عزیز دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن ۱۹۷ با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه یاری کند.

انتهای پیام/آ

دیدار مردم مازندران با فرمانده انتظامی در سامانه ۱۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.