سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توانمندسازی معتادان در مرکز ترک اعتیاد ملکشاهی

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی گفت: برای اولین بار در سطح استان طرح توانمند سازی معتادان در مرکز ترک اعتیاد ملکشاهی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛علی محمودی اعلام کرد: هدف از این طرح آماده سازی افراد معتاد برای یادگیری مهارت های فنی و ایجاد بستر های کسب و کار برای ورود به بازار کار است.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی اظهار کرد: این طرح از سه ماه گذشته با همکاری اداره بهزیستی در محل مرکز ترک اعتیاد شهرستان با توجه به علایق و استعدادهای افراد اجرایی شده است.

وی افزود : تاکنون 21 نفر در قالب 4830 نفرساعت آموزش فنی توانسته اند مدرک لازم مهارت فنی و حرفه ای را در قالب این طرح کسب کنند.

محمودی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد مشارکت نمایند یادآور شد: اجرای چنین طرح های باعث ایجاد روحیه امید و نشاط و خود باوری افراد گرفتار شده در دام اعتیاد می شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی همچنین از اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: در قالب این طرح 2700 نفر ساعت آموزش در رشته های ترشیجات و مشاغل خانگی آموزش داده خواهند شد.

انتهای پیام/اس

طرح توانمند سازی معتادان در ملکشاهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.