سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی فاصله زیاد است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی داریم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی داریم افزود: در این زمینه قدم های خوبی در شهر تویسرکان برداشته شده است.

وی ادامه داد: گاهی برخی به ما لطف دارند و به دنبال حفاظت از ما هستند بنده از نیروهای مسلح و انتظامی تشکر می‌کنم ولی نباید این امر سبب ایجاد فاصله بین ما به عنوان خدمتگذار با مردم شود

شریعتمداری دشمن به دنبال ضربه زدن به شخصیت‌‍‌ها و مسوولان نظام است ولی نباید بین خدمتگذاران و مردم فاصله ایجاد شود، اظهار کرد: شهید آیت‌الله مفتح نیز این چنین بود و با وجود حفاظت حاضر نبود از مردم فاصله بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: هر چقدر در ستاد رفع موانع،پول، اعتبار و اقتصاد بدون در نظر گرفتن یکرنگی، صداقت و این اصول تلاش شود ثمری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:شهید مفتح معتقد بود که باید با نگه داشتن جوانان همراه خود، به تدریج حق و حقیقت را به آنها نشان دهیم.

شریعتمداری در ادامه افزود: باید ببینیم رفتار مقتدا و رهبر ما با مردم چگونه است و باید همانطور با مردم ارتباط داشته باشیم، این مسیر زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود که نیازمند توجه جدی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: زمانی نیروهای چپی و سوسیالیستی به دنبال جذب جوانان و دانشجویان در دانشگاه‌ها بودند، روشنفکران دینی ما از جمله مقام معظم رهبری و شهید مفتح با اقدامات مناسب و رفتار درست سبب ایجاد وحدت در دانشگاه و حوزه شدند.

وی شهید مفتح را مظهر فعالیت‌های سازماندهی دانست و با بیان اینکه ایشان انسانی نهادگرا بود، گفت: ایشان مسیر خود را در این شکل ترسیم می‌کرد؛ این خصوصیت نظم دادن و نظم‌پذیری شهید مفتح کمتر در بین ما دیده می‌شود.

انتهای پیام/ج

فاصله زیاد تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.