سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ائتلاف پدر خوانده چوگان و داورزنی/خانم رئیس را تهدید به انتشار عکس های خانوادگی کردند

گلنار وکیل گیلانی رئیس برکنار شده چوگان معاون وزیر ورزش و پدرخوانده چوگان را از عوامل بی اخلاقی و برکناری اش از فدراسیون چوگان می داند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گلنار وکیل گیلانی رئیس سابق فدراسیون چوگان ماجرای برکناری اش از فدراسیون  را اینگونه تشریح کرد:

"ايشان چندين بار بنده را به دفتر خودش فراخواند و هربار می گفت كه اگر استعفا ندهم، عكس‌های خصوصی ام در تلگرام منتشر خواهد شد! او عملا بنده را تهديد كرد و می گفت كه چرا در عكس‌ها حجاب ندارم و من هربار توضيح می دادم كه آن عكس‌ها كاملا خصوصی هستند و بدون اجازه من عكس‌ها را برای شما فرستاده، اما او توجهی  به توضيحات من نمی كرد و رييس حراست وزارت ورزش و برخی كارمندان مثل خانم دكتر محمديان هم در جريان تهديد ايشان هستند.

 جالب است كه او منكر ارسال عكس‌ها توسط ايلخانی زاده شد و گفت كه اصلا ارسال‌كننده عكس‌ها را نمی شناسد، اما همچنان تاكيد می كرد كه اگر استعفا ندهم عكس‌هايم در تلگرام منتشر خواهد شد! مطمئنا شخص وزير ورزش هم از اين ماجرا و تهديدهای داورزنی مطلع بوده كه بدون شنيدن هيچ دفاعيه‌ای از من حكم اخراجم را صادر كرد. من دو ماه تمام از ايشان وقت ملاقات ١٠ دقيقه‌ای می خواستم تا ماجرا را برايش توضيح دهم، اما باورتان می شود كه يک رييس فدراسيون نتوانست پس از گذشت دو ماه با وزير ورزش ملاقات كند؟ اصلا چطور می شود آقای داورزنی كه معاون وزير هستند، همچنان عضو هيئت رييسه فدراسيون چوگان هم باشند؟ اين خلاف قانون نيست؟ آن همه شعار آقای سلطانی فر درباره بها دادن به زنان و جوانان فقط در حد حرف است و بايد از آقای رييس‌جمهور بپرسيم كه آن شعارهای دلنشين شما درباره پاسداشت حقوق شهروندی افراد و زنان در انتخابات اخير به كجا رسيد؟ آيا اين درست است كه معاون وزير ايشان بنده را تهديد به انتشار عكس‌های خصوصی ام كند؟»

 نزديكان ايلخانی زاده در بين كانديداها

در انتهای صحبت‌مان با گلنار وكيل‌گيلانی از انتخابات آتی فدراسيون چوگان كه حدودا تا يك ماه آينده برگزار مي‌شود پرسيديم و اينكه برنامه حمزه ايلخانی زاده براي اين انتخابات را چگونه ارزيابی مي‌كند؟ گيلانی پاسخ داد: «حداقل ٢ نفر از ٨ كانديدايی كه ثبت‌نام كرده‌اند، كارمندهای ايلخانی زاده هستند. مثل آقای دهخدايی كه دبير فدراسيون ايشان بود و از او به عنوان پيشكسوت چوگان ياد می شود، درحالی كه هيچ‌وقت چوگان ‌بازی نكرده! يا آقای هدايت كه او هم از مديران كارخانه ايشان است. البته كه واقعا ديگر اخبار اين فدراسيون و كل ورزش كشور برايم مهم نيست و آنقدر در اين مدت جفا و بی اخلاقی ديدم كه ترجيح می دهم اين دوستان را به حال خودشان رها كنم. واقعا فضای سالمی برای كار كردن وجود ندارد.

 منبع :اعتماد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
رسیدگی