سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشی فرقه شناسی در زاهدان برگزار شد

مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی فرقه شناسی ویژه بانوان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حامد شهرکی مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیش از ۵۰ نفر از بانوان فرهیخته زاهدانی در این کارگاه آموزشی یک روزه شرکت کردند.

وی افزود: فرقه شناسی، جریان‌های تکفیری و نقد فرق انحرافی و بررسی جهانی پس از داعش از مهمترین مسائل مطرح شده در این کارگاه آموزشی بوده است.

شهرکی تصریح کرد: حجت الاسلام حیاتی مقدم مدرس حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه و معاون پژوهشی موسسه مطالعات راهبردی بنیان دینی سخنرانی در این کارگاه را بر عهده داشت.

سیستان و بلوچستان به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل دینی و اجتماعی یکی از استان‌های برتر در زمینه فعالیت‌های مذهبی به حساب می‌آید به طوری که علاقه مندی به علوم دینی، عشق به اسلام و قرآن و پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان موج می‌زند و مردم مومن و خداجوی شیعه و سنی آن از هر فرصتی برای فراگیری مسائل دینی به ویژه حفظ قرآن کریم بهره می‌برند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.