سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور مدیران قضایی؛

تجلیل شورای قضایی از خدمات امام جمعه سابق کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: خطبه‌های حجت الاسلام و المسلمین جعفری در طول این ۳۷ سال در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه وحدت بخش، آرامش آفرین و هدایتگرانه بوده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد در جلسه شورای قضائی استان که صبح امروز در محل دادگستری استان کرمان برگزارشد، گفت: از سال ۱۳۵۹ که با حکم حضرت امام (ره) آیت الله جعفری به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب گردیدند، وی همواره دلسوز مردم و حاکمیت بودند و تریبون نماز جمعه تنها به بیان مسائل حاکمیتی اختصاص نداشت بلکه در بسیاری از مواقع بیانگر درد و مشکلات عمومی مردم بود.

وی افزود: ابعاد شخصیتی ایت الله جعفری برای مردم کرمان شناخته شده است و مردم دیار کریمان بهتر از هر کسی ایشان را می‌شناسند.

مقام قضائی ارشد استان بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین جعفری نقش بسزایی در مبارزات و مجاهدت‌های نهضت اسلامی داشتند و مردم بویژه فرهیختگان، دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهداء و ایثارگران، روحانیت فهیم و نجیب استان کرمان هیچگاه این مجاهدت‌ها و تلاش‌ها را فراموش نخواهد شد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری حکیمانه فرمودند: ایشان چهره مردمی، خدوم و در عرصه‌های دشوار در کنار مردم بوده و هستند.

نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان در تشریح ابعاد شخصیتی آیت ا.. جعفری گفت: ایشان براساس مشی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری برای مردم نقش هدایت گری را ایفا نموده اند و صداقت، مردم داری و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز ایشان می‌باشد.

موحد گفت: ایشان مرجع و ملجاء مطمئنی برای مردم نجیب کرمان بوده و هستند و به عنوان یک عالم و سید جلیل القدر در دل و ذهن مردم کرمان ماندگار خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این نشست از خدمات بیش از چهل ساله حضرت حجت الاسلام و المسلین جعفری نماینده سابق، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل ازخدمات امام جمعه سابق کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.