سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نژادبهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختلاف سیاسی با شهردار نداریم/ نجفی از مقامات درجه اول کشور است

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایل انتخاب شهردار این بود که او یکی از مقامات درجه اول دولت است.

زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بحث شهردار و شورای شهری‌ها اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری هرهفته نشست صمیمانه ای را برگزار می کنند. در نشست غیرعلنی گذشته، شهردار از بودجه دولت و بحث کلانشهرها گزارش خوبی ارائه کرد، حتی تصمیماتی گرفته و قرار شد مذاکراتی با نمایندگان مجلس صورت بگیرد.

وی افزود: بحث و گفتگو خاصیت جلسه است‌، زیرا آدم های متفاوتی هستیم و قطعا نظرات متفاوتی داریم، اما در عین حال نقاط مشترک زیادی داریم و این بحث ها برای رسیدن به یک نظر مشترک است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که تکذیب هایی صورت گرفته و پنهان کردن حقایق به نوعی جلوه شورای مردم را به شورای شهرداری بدل کرده است، گفت: ما طرف مردم هستیم زیرا شهردار طرف مردم است؛ چون ما شهردار را انتخاب کردیم بنابراین شورا، شورای مردم و شهردار، شهردار مردم است.

وی تاکید کرد: تمام گام های ما به نفع مردم است. بنده از نظرات مردم و شهردار برآمده از نظرات ما است؛ تمام اعضای شورا به نجفی برای شهردار شدن رای دادند.

همچنین نژادبهرام در پاسخ به این شایعه که اختلاف بین شورای شهر و شهردار به خاطر مطالبات سیاسی اعضای شورا از شهردار است، گفت: ما وابسته به یک جریان فکری و همه ما اصلاح طلب هستیم و هیچ اختلاف نظر سیاسی با هم نداریم.

وی افزود: اعضای شورا و شهردار جدای از هم نیستند و نمی‌توان گفت ۲۱ نفر اعضای شورا بلکه باید گفت ۲۲ نفر، چرا که شهردار و اعضای شورا همگی با هم هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار با تحکم و برای القای نظر خود صحبت نمی کند و در بحث ها اگر حرفی می‌زند اشاره به این دارد که بخشی از مقامات اول دولت هستند و اگر اینچنین نبود ما او را انتخاب نمی‌کردیم.

نژادبهرام تاکید کرد: این باور من است که شهردار جزء مقامات درجه اول کشور است و یکی از دلایل انتخاب او همین امر بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.