سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 75 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از پرداخت 75 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار در دو بخش صنعتی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بعد از ظهر امروز در کارگروه رفع موانع تولید استان که با حضور اعضای کارگروه در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد،گفت: ثبت نام از واحدهای مشکل‌دار در سال‌جاری از مرداد ماه شروع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع تا این لحظه بیش از 54 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان پرداخت شده است.

دره‌وزمی با بیان اینکه مجموعا در بخش صنعت در سال به 40 مورد 64 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: در بخش کشاورزی نیز  10 میلیارد تومان به واحدهای مشکلدار پرداخت شده است.

وی افزود: در مجمع از ابتدای امسال تاکنون به 107 مورد واحد در دو بخش صنعت و کشاورزی بیش از 75 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان  خاطرنشان کرد: در مجموع 118 مورد مصوب کارگروه رفع موانع تولید بوده که در بین بانک ها در سطح استان تقسیم شده است.

انتهای پیام/ د م

پرداخت بیش از 54 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.