سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا در دستور کار

زمینه گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی محمد شاعری عضو مجمع نمایندگان مازندران در جمع مدیران نیروگاه حرارتی نکا با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ ها در نیروگاه نکا، گفت: زمینه گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا فراهم شود.

وی افزود: این نیروگاه در میدان کار و خدمت و عمل به وظیفه همیشه موفق و سربلند بوده و اکنون یکی از نمونه‌ های خوب، موفق و پرتلاش در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

شاعری از انرژی به عنوان زیرساخت توسعه کشور نام برد و با قدردانی از زحمات کارکنان نیروگاه، گفت: ما قدردان زحمات همه کسانی که در بخش تأمین انرژی کشور تلاش می‌ کنند هستیم و از هر کمکی که برای رونق این بخش لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شرق مازندان با اشاره به اتصال خط لوله انتقال گاز دامغان به نکا افزود: اکنون که افزایش ظرفیتی در انتقال گاز ایجاد شده، نیروگاه در راستای کمک به سلامت محیط زیست، گازسوز شدن کامل نیروگاه را مطالبه کند و ما هم کمک می‌کنیم تا این مهم به نتیجه رسیده و خدمتی به مردم منطقه شود.

محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه نکا نیز با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور گفت: کمک‌های غیرنقدی کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به هموطنان زلزله زده به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: به منظور تسریع در تأمین اقلام و مایحتاج ضروری زلزله زدگان، محموله‌ای متشکل از بخاری برقی، اجاق گاز پیکنیک، نایلون، موکت، پتو، لوازم بهداشتی، مواد شوینده و لباس گرم از محل کمک‌ های کارکنان این نیروگاه تهیه و پس از ارسال به مناطق زلزله زده با هماهنگی اداره کل هلال احمر و استانداری کرمانشاه، بدست کارکنان اعزامی در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

نعمتی گفت: در نخستین مرحله ارسال کمک‌های غیر نقدی ۱۰۰ تخته پتو به ارزش ۸۰ میلیون ریال از محل هدایای کارکنان و اعضای صندوق خیران بسیج نیروگاه تهیه و در روز دوم وقوع زلزله با هماهنگی سپاه ناحیه نکا به مناطق زلزله زده ارسال شده بود.

انتهای پیام/ م

نیروگاه نکا در چند قدمی گازسوز شدن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.