سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس یادگاری قهرمان بلند آوازه کشتی دنیا و المپیک با حمید سوریان

حمید سوریان صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود در کنار "رومن ولاسوف" اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار  رومن ولاسوف کشتی گیر سر شناس و نامی روسیه را که دارنده 2 طلای المپیک 2 طلا و 1 نقره جهان است منتشر کرد.

این کشتی گیر خوش اخلاق روس‌ها که جزو معدود کشتی گیران پر طرفدار روسی در ایران است بارها از کشور ایران و حمید سوریان به نیکی یاد کرده و همیشه سوریان را تحسین کرده و از او به عنوان بی همتا یاد کرده است، چندی قبل برای زلزله کرمانشاه هم با زبان فارسی در اینستاگرامش تسلیت گفته بود.

حمید سوریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به نام حضرت دوست.
به لطف خدا فرصتی دست داد تا در کنار دوستان و قهرمانان نام آور ایرانی و روس باشم.
در کنار مصاحبت و فیض بردن از هم نشینی با دوستان همیشگی ام، مجالی فراهم شد تا با رفیق دوست داشتنی ام "رومن ولاسوفِ" روس، قهرمان بلند آوازه‌ی دنیای کشتی هم گپ و گفتی داشته باشم.
"رومَن" که در دنیای قهرمانی اعجوبه‌ای است صاحب سبک و بی بدیل، بار‌ها ثابت کرده در دنیای پهلوانی و اخلاق هم "ولاسوفی" است برای خودش و اینکه بار‌ها در صفحات اجتماعی به مواردی، چون زلزله کرمانشاه و ... اشاره کرده، نشان از دگردوستی و محبتش است و به همین خاطر بر خود دیدم تا با افتخار از او و سجایای اخلاقی اش یاد کنم.
بی شک و بلا تردید، از بزرگمردی چو او، به نیکی در دفتر تاریخ کشتی یاد خواهد شد."

 

انتهای پیام/

عکس کشتی گیر سر شناس و نامی روسیه با حمید سوریان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.