سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تویسرکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وحدت جهان اسلام مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل است

نماینده، ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت:انتقال سفارت آمریکا به قدس موجب وحدت جهان اسلام شد که مقدمه‌ای بر نابودی اسرائیل است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف اظهار کرد: بهترین تعبیر در مورد مسئله فلسطین سخنان مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند اقدامات آمریکایی‌ها منجر به نابودی خود آنها خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  مبارزان فلسطینی (حماس)  اعلام کردند آمریکا با این اقدام دروازه‌های جهنم را بر روی اسرائیل باز کرد، ادامه داد: انتقال سفارت  آمریکا به قدس شریف  انتفاضه سوم را به همراه دارد و موجب وحدت بین جهان اسلام و مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام ترامپ حرکت ابلهانه‌ای بود، بیان کرد: اتحادیه اروپا و سازمان ملل نیز از این اقدام دفاع نکردند، به گونه‌ای که حتی شخصیت قابل اعتنایی به پشتیبانی  این عمل سخیف نپرداخت و تنها اسرائیل از انتقال سفارت آمریکا به قدس حمایت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اینکه اقدام آمریکا به اندازه‌ای سخیف است که اجماع جهانی علیه آن شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: نتیجه این عمل آمریکایی‌ها یقینا به نفع امت اسلام و مردم فلسطین خواهد انجامید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.