سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح « نشر و ترویج فرهنگ دریا» در مدارس کردستان

مدیر دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی آجا در استان کردستان اجرای طرح « نشر و ترویج فرهنگ دریا» در مدارس کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ناخدا همت‌علی قبادی مدیر دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی آجا در کردستان گفت: به منظور معرفی دستاوردهای دریایی انقلاب شکوهمند اسلامی، طرح « نشر و ترویج فرهنگ دریا» با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش در سطح مدارس استان کردستان اجرا می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی آجا در استان کردستان افزود: در سطح ۱ اجرای این طرح، دانش‌آموزان در قالب برگزاری جلسه گفتمان و نمایش فیلم با حماسه‌های دوران دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دریا آشنا می‌شوند.

 وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی هایی انجام شده است تا با شناساندن امکانات و مقدورات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران زمینه ترغیب جوانان کردستانی برای شرکت در آزمون‌های استخدام این نیرو فراهم شود.

 مدیر دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی آجا در استان کردستان یادآوری کرد: مرحله اول طرح از روز ۲۰ آذرماه در شهر سنندج اجرایی شده که به تناوب و تا دهه فجر در دیگر شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ د م

طرح « نشر و ترویج فرهنگ دریا» در مدارس کردستان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.