سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست اینستاگرامی برزو ارجمند به مناسبت سالگرد فوت پدرش

برزو ارجمند به مناسبت سالروز فوت انوشیروان ارجمند پستی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان ارجمند در۲۷ مهر ۱۳۲۰ در زاهدان متولد شد. این بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در مجموعه هایی چون امام علی، روزی روزگاری، مختارنامه و فیلم سینمائی دوئل  به ایفای نقش پرداخت.

ارجمند، مدتی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری بود و ظهر روز ۲۳ آذر ۱۳۹۳ بر اثر همین بیماری در سن ۷۳ سالگی درگذشت. به همین مناسبت برزو ارجمند پسر وی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از دلتنگی خود برای پدرش نوشت.

ارجمند نوشت:
"نزدیک به هزار و صد روز از رفتنت می گذرد، و هر روزش هزار و صد روز بود، سخت و تلخ و پر از دلتنگی، پر از اشک و خاطره ... در کنارم تو را حس میکنم، در هر لحظه ... روزی نیست که بیدار نشوم و بی اختیار به این فکر نکنم که امروز دیگر تو هستی... در کنارم تو را حس میکنم، اما باور کن که این حس کردن کافی نیست، میخواهم با حواس پنجگانه ام حست. کنم.
میخواهم زنگ صدایت دوباره وجودم را بلرزاند، راستی بابا چقدر صدایت زیبا و عجیب بود، چقدر دلتنگ حرف زدن با تو ام.

در کنارم تو را حس میکنم، با تو حرف میزنم، اما خسته ام از تصور شنیدن صدایت، گوشهایم دلتنگ شنیدن صدای توست... اسمم را صدا نمیزدی، یادت هست؟
همیشه نام خودت را میگفتی: بابا؟
این: بابا؟‌ی سوالی معنیش میشد: برزو

در کنارم تو را حس میکنم، وقتی در یک سکانس سخت کار گیر میکنم و هیچکس جز تو نمیتواند کمکم کند، بی اختیار دستم به سمت موبایلم می رود، اما شماره تو هزار و صد روز است که خاموش است، و این خاموشی ربطی به شبکه‌های مخابراتی ندارد، تو واقعاً در دسترس نیستی.
در کنارم تو را حس میکنم، وقتی با جانیار بازی میکنم، وقتی با جانیار قدم میزنم، وقتی ... وقتی ... وقتی. در کنارم تو رو حس میکنم ... تا زنده ام ... تا وقتی هستم ... تا چند هزار و صد روزِ دیگر؟. نمیدانم ... در کنارم تو را حس میکنم
سه سال گذشت
گریم: استاد عبدا... اسکندری"




انتهای پیام/

دلتنگی برزو ارجمند برای پدرش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسام
۲۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خدارحمتش کنه
حسام
۲۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خدارحمتش کنه