سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بارش خفیف و پراکنده در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با افزایش رشد ابر از اوایل هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی فرجی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی و مطابق با خروجی مدل‌ها و تصاویر ماهواره‌ای با افزایش رشد ابر از اوایل هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

فرجی افزود :امروزهمچون روز گذشته در شهر‌های شمالی، نواحی شرقی و مرز غربی استان وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین از نظر دمایی با نفوذ جریانات سرد امروز نیز کاهش دما در کل استان و یخبندان شبانه در نواحی مرکزی و جنوب شرق تشدید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دریای عمان امروز و فردا مواج و با افزایش شدت وزش باد در سواحل شاهد باد‌های سرد شمالی گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

فرجی خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل منفی هفت درجه و کنارک در جنوب استان با حداکثر ۲۸ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و ۱۹ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

انتهای پیام/ع

بارش باران درسیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.