سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان بوشهر:

مخالف هرگونه برخورد فیزیکی هستیم

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ما مخالف هرگونه برخورد فیزیکی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع)  صبح امروز در دیدار با معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم ترویج فریضه الهی در مصون نگه داشتن آحاد جامعه از آسیب‌های اجتماعی گفت: لازم است فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی برای اجرایی شدن این فریضه الهی در جامعه تصریح کرد: ما امروز در شرایط پیچیده­‌ای قرار داریم که نسبت به دهه­ نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت­‌های زیادی دارد، امّا با این وجود اگر همه افراد حاضر در جامعه اعم از حاکمیّت و مردم بخواهند و به صورت همگانی وارد این عرصه شوند تا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق ­‌یابد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های مهم سپاه استان بوشهر است گفت: ما مخالف برخورد فیزیکی در اجرای این فریضه الهی در جامعه هستیم، زیرا تجربه نشان می­‌دهد که این نوع برخورد، اثربخش نیست و لازم است که این مسئله در جامعه به صورت همگانی دنبال شده و در این زمینه فرهنگ­ سازی مناسب صورت گیرد.

سردار رزمجو با تاکید بر فراهم شدن فضا و فرهنگ جامعه برای عملیاتی شدن امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ­ سازی آن در جامعه امروزی نیازمند وجود فضا، فرهنگ و ویژگی­‌هایی است که ما آن را به راحتی در دهه­ اوّل پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می­‌کردیم و امروز بیش از پیش به آن ویژگی­‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/ف

مخالف برخورد فیزیکی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.