سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۹۷۰۰ دانش آموز همدانی به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال تا کنون ۹۷۰۰ دانش آموز همدانی به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرتضی سیاهوشی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: امسال از سوی سازمان بسیج سهمیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان16 هزار نفر تعیین‌شده است که از این مقدار تا امروز 9 هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام‌شده‌اند.

 وی به نقش تربیتی اردوی راهیان نور در دانش آموزان اشاره کرد ویادآورشد:  از ابتدای سال تحصیلی 96 تا امروز 9700 دانش‌آموز همدانی  شامل  1700دانش آموز پسر و 8 هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام‌شده‌اند که آخرین اعزام مربوط به 13 آذرماه امسال و در قالب 8 اتوبوس می‌شود.

 این مسئول با تاکید بر نقش اردوهای راهیان نور در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شروع امتحانات پایان‌ترم، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را متوقف کرده‌ایم اما  پس از پایان امتحانات اعزام آن ها مجدد از سر گرفته می‌شود.

 وی به اهداف برگزاری این اردوها اشاره کرد وادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان بافرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز است که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.


انتهای پیام/ج

اعزام دانش آموزان همدانی به راهیان نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.