سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبک زندگی قرآنی؛

ترویج سبک زندگی قرآنی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به اهمیت تقویت آموزش‌های قرآنی در جامعه، گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی بستری برای تعالی جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: برنامه ریزی جدی برای تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: موسسه‌های قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه دارند.

حجت الاسلام مهدوی امین، خاطرنشان کرد: هر موسسه قرآنی باید با برنامه ریزی مناسب بتواند برای خانواده‌ها چه در حوزه آموزش قرآن و چه فرهنگ دینی، سبک زندی قرآنی و مشاوره‌های قرآنی موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های زندگی امروز، بیان کرد: یک موسسه قرآنی موفق باید بتواند در مسائل خانواده و چالش‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام مهدوی‌امین، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: کار موسسه‌های قرآنی نباید در آموزش خلاصه شود، بلکه باید تلاش شود موسسه‌های قرآنی در امور خانواده و جامعه موثر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در ادامه با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: تا قبل از اینکه اتحادیه‌های قرآنی ادغام شوند، غالباً برنامه‌های قرآنی استان به صورت مشترک برگزار شده است.

وی افزود: هدف و رویکرد موسسه‌های قرآنی و فعالیت‌های دینی و قرآنی ارگان‌های دولتی و خصوصی باید ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه باشد.

حجت الاسلام مهدوی امین، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ترویج سبک زندگی غربی، بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 زندگی قرآنی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.