سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جستجوی پیکر کوهنوردمفقود شده؛

متوقف شدن جستجوی پیکر کوهنوردمفقود شده باشروع بارش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: بارش‌ها شروع شود، عملیات جستجو برای پیدا کردن پیکر آخرین کوهنورد مفقودی در اشترانکوه متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران لرستان  اظهار کرد: امروز پنجمین روز عملیات جستجوی مفقودین ادامه پیدا کرد که تا این لحظه پیکر نفر آخر پیدا نشده است.

وی یادآور شد: از ۹ جان باخته حادثه بهمن اشترانکوه جسد ۸ نفر پیدا شده و تاکنون اثری از سید علی حسینی پیدا نشده و تلاش‌ها و عملیات جستجو بی‌نتیجه بوده است.

آریایی اضافه کرد: عملیات جستجو توسط کوهنوردان حرفه‌ای فدراسیون و نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر انجام می‌شود که با توجه به شرایط منطقه کار بسیار سختی است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: بارش‌ها شروع شود، عملیات جستجو متوقف خواهد شد و در سنوات قبل هم این اتفاق افتاده که اجساد گرفتار بهمن در فصل بهار پیدا شده‌اند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما این است تا قبل از شروع بارش‌ها که به احتمال زیاد دو سه روز آینده خواهد بود، پیکر نفر آخر هم پیدا شود و اگر بارش‌ها شروع شود باید بمانیم تا شرایط جوی اجازه جستجو را بدهد.

انتهای پیام/م

با شروع بارش‌ها جستجوی پیکر کوهنورد مفقود شده متوقف می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
خداوند به خانواده هاشون صبر بده