سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

:

۳ بالگرد برای یافتن شناور صیادی بوشهری اعزام شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ناپدید شدن شناور صیادی و ۸ سرنشین در آبهای خلیج فارس گفت: ۳ فروند بالگرد از بوشهر و هرمزگان و دو شناور ناجی به منطقه مفقود شدن شناور صیادی بوشهری اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مهدی بنچاری با بیان اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر به امکانات تجسس و نجات دریایی پیشرفته مجهز است اظهار داشت: 5 پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر با شناورهای ناجی پیشرفته و امکانات ارتباط مخابراتی مجهز است که با تماس حادثه دیدگان، امدادگران به یاری آنان می‌شتابند.

وی از ناپدید شدن یک فروند شناور صیادی در آبهای استان بوشهر خبرداد و افزود: این شناور با 8 سرنشین شامل ناخدا و ملوان از اسکله جفره بوشهری برای صید ماهی راهی دریا که با طوفان مواجه شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تغییر  موقعیت شناور حادثه دیده افزود: با توجه به شرایط نامساعد دریا، در چنین مواقعی موقعیت شناورهای حادثه دیده تغییر می‌یابد و با این تغییر موقعیت مکانی جست‌وجوها براساس الگوی پیش بینی صورت می‌گیرد.

بنچاری از اعزام تیم‌های تخصصی جست‌وجو و نجات دریایی به منطقه حادثه دیده خبرداد و  تاکید کرد: تیم‌های عملیات جستجو و نجات این اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نخستین دقایق وقوع حادثه و به محض اطلاع رسانی به مرکز جستجو و نجات دیر، کار خود را در منطقه آغاز کردند و این جستجوها و پایش‌ها تا هم اکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به ناپدید شدن شناور صیادی و 8 سرنشین در آبهای خلیج فارس بیان کرد: سه فروند بالگرد از بوشهر و هرمزگان و دو شناور ناجی به منطقه مفقود شدن شناور صیادی بوشهری اعزام شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در پنجمین روز عملیات جستجو و نجات  موتور لنج صیادی و هشت ملوان، سه بالگرد از  بوشهر، هرمزگان و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی  و شناورهای ناجی 8از دیر و ناجی 18 از بندر عسلویه به منطقه اعزام شدند.

بنچاری افزود: تیم اعزامی بر اساس الگوهای مشخص شده در حال گشت زنی و پایش از منطقه راس المطاف تا غرب لاوان هستند.

وی بیان کرد: بالگرد و شناور ناجی و همه نیروها در تلاش برای یافتن شناور و سرنشینان ناپدید شده اسکله صیادی جفره هستند.

انتهای پیام/پ

اعزام 3 بالگرد برای یافتن شناور صیادی بوشهری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.