سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمارش معکوس ثبت نام کلید مرجع دولت الکترونیک در کرمان

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: پایان سال 96 اتمام مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی در کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین زین الصالحین ؛ مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: کارت ملی قدیم تا پایان سال 96 باطل می شود و کارت هوشمند ملی به عنوان کلید مرجع دولت الکترونیک از اهمیت ویژه ای برخورداراست.


وی افزود: مردم در کمترین زمان ممکن با حضور در دفاتر پیشخوان و بدون اضافه شدن تعرفه های جدید می توانند با سرعت نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.


زین الصالحین تصریح کرد: مردم استان کرمان تعویض کارت ملی هوشمند خود را به لحظات پایانی موکول نکنند زیرا در پایان سال صفهای طولانی تشکیل و مدت زمان انتظار هم افزایش پیدا می کند.


وی اظهار کرد: کارت هوشمند ملی بر اساس مصوبه دولت کلیه خدمات دولتی از طریق کارت ملی هوشمند خواهد بود و همه کارت ها در کارت ملی تجمیع خواهد شد.


مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: تاکنون بیش از یک میلیون کارت ملی هوشمند در این استان صادر شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال در صورت مراجعه مردم به پایان خواهد رسید.


زین الصالحین افزود: در سراسر استان ، شهرستانها و روستاها برای رفاه حال مردم مراکزی برای ثبت نام و تعویض کارت ملی هوشمند ایجاد کرده ایم.


انتهای پیام/س

 

پایان سال 96 اتمام مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی در کرمان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.