سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای ساختن یک شهر منظم و قانونمند در آینده

عضو شورای شهر اهواز گفت: آموزش‌های شهروندی باید از کودکی و از مقاطع ابتدایی و راهنمایی آغاز شود تا در آینده یک شهر منظم و قانون پذیر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید محسن موسوی زاده، عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر ضرورت ارتباط و هماهنگی کامل همه ارگان‌ها و نهادهای شهر در عرصه فرهنگی شهر اظهار داشت: در کار فرهنگی اگر همه ارگان‌های شهر هماهنگ باشند می‌توان از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: در صورت هماهنگی و انسجام همه بخش‌ها می‌توان با رفع نواقص کار یکدیگر، زیرساخت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی را گسترش دهیم اما در غیر این صورت کار جزیره‌ای هرکدام از نهادها نتایج رضایت‌بخشی نخواهد داشت.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهرداری، اظهار کرد: آموزش‌های شهروندی باید از کودکی و از مقاطع ابتدایی و راهنمایی آغاز شود تا در آینده یک شهر منظم و قانون پذیر داشته باشیم، در این مقوله نباید دانش آموزان را فراموش کنیم چرا که آموزش بزرگ‌سالان و سالخوردگان فایدهٔ کمتری دارد.

موسوی زاده افزود: آموزش دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است، افرادی که آینده شهر و جامعه را می‌سازند در مدارس هستند لذا همه نهادهای مرتبط با فرهنگ، خود باید به سمت آموزش‌وپرورش بروند نه آن‌که از آموزش و پرورش انتظار مراجعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با مشکلات مختلفی مواجه است، گفت: همه نهادها از جمله شهرداری که در حال تدوین برنامه فرهنگی است و همچنین دیگر ارگان‌هایی که در عرصه فرهنگی فعالیت دارند باید با آموزش و پرورش ارتباط مستمر داشته باشند و به اجرای برنامه‌های نمادین اکتفا نکنند.

انتهای پیام/م

آموزش‌های شهروندی باید از کودکی آغاز شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.