سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امحای کالای قاچاق بیش از 4 میلیارد ریال در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طی هشت ماه گذشته سال جاری ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان زنجان معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت  : میزان کالای قاچاق منهدم شده طی هشت ماهه امسال  ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است .

 وی افزود : طی هشت ماهه امسال   پنج مرحله امحای کالای قاچاق در استان زنجان انجام‌شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت : لوازم‌آرایشی بهداشتی ازجمله صابون، شامپو، ادکلن و بیش از ۵۰۰ هزار نخ سیگار را از کالاهای قاچاق معدوم شده طی هشت ماهه سال جاری در استان زنجان است .

 ممیزی افزود : پدیده قاچاق اقتصاد کالا کشور را بیمار کرده و با گسترش آن، بخش تولید و اشتغال کشور صدمه‌ دیده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می‌شود و یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف کالای خارجی در کشور است و مردم استقبال زیادی از این کالاها دارند.

 وی افزود: رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی  در حق مصرف‌کنندگان انجام  از وظایف این اداره است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یاد آور شد: این کالاهای قاچاق معدوم شده غیربهداشتی و غیراستاندارد است و استفاده مردم از این کالاها سلامتی آنها را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/ر

طی هشت ماهه امسال پنج مرحله امحای کالای قاچاق در زنجان  صورت گرفته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.