سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در نطق میان دستور:

آمریکا و اسرائیل به خاک مذلت افتادند/همه باید شعار وحدت سر دهیم

نماینده کرج گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که درپی شکست به خاک ذلت افتاده‌اند، بر آن شدند که فتنه‌ای جدید دست و پا کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در نطق میان‌دستور اظهار کرد: فکر و اندیشه بیش از 1 میلیارد مسلمان و تمام ادیان آسمانی و آزادیخواهان جهان به مسجد الاقصی گره خورده و قطعا مسلمانان در برابر فرمان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا صف‌آرایی می‌کنند.

وی افزود: فرموده امام سجاد (ع) مبنی بر اینکه خداوند دشمنانش را از میان احمق‌ها آفریده، امروز به صورت عینی تبلور یافته است و حرکت جاهلانه رئیس جمهور آمریکا باعث یکپارچگی جهان اسلام و آزادیخواهان جهان و حتی برخی متحدان گذشته آمریکا در برابر استکبار نظام سلطه شده است.

نماینده مردم کرج تصریح کرد: برخی کشورهای اسلامی برای حضور نیروهای نظامی اعلام آمادگی کرده‌اند، آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که در برابر شکستی سنگین در برابر جبهه مقاومت به خاک مذلت افتاده‌اند، دیگر نمی‌توانند منطقه را جولانگاه خود ببینند، پس بر آن شده‌اند که فتنه‌ای جدید دست و پا کنند.

کولیوند بیان کرد: این حرکت غیرعاقلانه منجر شد که بسیاری از کشورها و سازمان‌های جهانی را رو در روی خود ببینند، فضاحت موضوع به حدی است که عربستان و برخی کشورهای عربی منطقه نیز در منجلاب مانده‌اند.

وی تأکید کرد: البته واضح است که حرکت نابخردانه آمریکا بدون هماهنگی این کشورها برای رئیس جمهور ایالات متحده میسر نبود و جای تأسف است که روز میلاد پیامبر (ص) را برای چنین مسئله‌ای انتخاب کردند.

نماینده مردم کرج اذعان کرد: باید یکبار دیگر با تأسی به قرآن و پیروی از اهل بیت و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری سرود وحدت را سردهیم که اتحاد ما همانگونه که سبب شد انقلاب پیروز شود، اکنون نیز موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد شد.

کولیوند گفت: باید برای وحدت جهان اسلام تلاش جدی و مضاعفی به عمل آید و از هر حرکتی که موجب تفرقه می‌شود پرهیز کنیم، باید بدانیم که راه نجات تمسک به قرآن است.

وی افزود: از طرف مجمع نمایندگان کرج زلزله اخیر را به مردم آسیب دیده این مناطق تسلیت می‌گویم. از وزیر علوم تقاضا دارم هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف دانشگاه خوارزمی البرز اقدام کند، همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواستارم به سرعت قطعه اول آزادراه تهران_ شمال و اتوبان شهدای البرز را در دستور کار قرار دهد تا قدری از ترافیک غیرقابل تحمل اتوبان تهران_ کرج_ قزوین کاسته شود.

نماینده مردم کرج در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور خواستارم در بودجه با تخصیص اعتبارات به استان‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.