سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر ویژه توسط زندان های ایلام در جلاس استانی نماز

مدیرکل زندان های استان ایلام گفت:برای ششمین سال متوالی زندان های استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر ویژه در نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛در این اجلاس که مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند حجه الاسلام والمسلمین لطفی امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در خصوص نماز و برکات آن در زندگی و تاثیرات این فریضه مقدس به بیان سخن پرداختند در پایان مراسم نیز از دستگاه های برتری که در حوزه اقامه نماز و نهاینه سازی فرهنگ آن فعالیت مثمر ثمر داشته اند تقدیر شد.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه این مراسم در خصوص نماز و فضای مجازی بیان کرد: اقامه واقعی نمازباعث می شود یک کاربر مومن و معتقد با ورود به دنیای دیجیتال، از آسیب های این فضا در امان باشد و با امنیت کامل بهره برده و دیگران را نیز بهره مند سازد یکی از عواملی که می تواند باعث بهره وری و افزایش کارآمدی آنان در فضای سایبری گردد، اهتمام به نماز می باشد.

کشوری اظهار کرد: نتایج انجام فعالیت های مختلف در بین زندانیان نشان داده است که برنامه های فرهنگی و تربیتی با رویکردی مذهبی و قرآنی تاثیر پر رنگی در بازسازی شخصیتی و تغییر هویت مجرمانه زندانیان داشته است وی با تاکید بر استمرار و تنوع در اجرای این فعالیت ها ، خواستار همکاری بین بخشی دیگر واحدها با مسئولین فرهنگی زندان های استان شد و بیان داشت که هر کارمند در جایگاه خود می بایست نماینده و نماد رفتار مناسب فرهنگی باشد.

مدیرکل زندان های استان ایلام ادامه داد: عبادت و بندگی و در یاد خدا بودن وجدان مذهبی انسان را پرورش می دهد و تیره گی های ناشی از گناهان را زایل می کند.

وی اضافه کرد:چون نماز جنبه عملی دارد توان اجرایی آن در دوری از فساد و به یاد آوردن خدا بیشتر است .

کشوری افزود: باز داشتن از گناه، جزئی از طبیعت نماز است و انسان را از فحشا و منکر باز می دارد.

انتهای پیام/ د

کسب رتبه برتر در اجلاس نماز توسط زندان های ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.