سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان تاسیسات آب منازل خود را عایق بندی کنند

کارشناس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توصیه کرد: شهروندان زنجانی در ایام سرد سال با عایق بندی مناسب از تاسیسات آب منازل خود شامل کنتور،شیر آلات و لوله کشی محافظت کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مصطفی اکرمی کارشناس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه محافظت از انشعابات و کنتور های آب در مقابل یخ زدگی به خصوص در منازلی که به صورت شمالی هستند از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: بیشترین پوشش باید برای تاسیساتی باشد که عمق قرار گرفتن آن در زمین کمتر از عمق یخ زدگی می باشد.

وی با اشاره به اینکه برای عایق بندی تاسیسات آب می توان از مواد و لوازم مختلفی استفاده کرد افزود: برای حفاظت از محفظه کنتور می توان از براده چوب استفاده کرده و در طول زمستان محفظه کنتور را با استفاده از این مواد پوشش داد.

اکرمی ادامه داد: مشترکین باید محفظه کنتور را طوری بپوشانند که آب های سطحی به داخل کنتور نفوذ نکند،چرا که در این صورت بروز مشکل در کارکرد صحیح کنتور امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

این کارشناس همچنین به مشترکین توصیه کرد: حتی المقدور از باز گذاشتن شیرآلات به منظور جلوگیری از یخ زدگی در ایام سرد سال اجتناب کرده و به جای آن با استفاده از عایق های مناسب نصبت به پوشش این تاسیسات اقدام نمایند.

انتهای پیام/ن

عایق بندی مناسب  تاسیسات آب در فصل سرما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.