سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح زمستانه پلیس راه آغاز شد:

فعالیت بیش از 800 اکیپ امدادی و انتظامی در طرح زمستانی

فرمانده انتظامی استان همدان از فعالیت بیش از ۸۰۰ تیم و واحدهای گشتی پلیس راه، راهداری، انتظامی، اورژانس آماده در طرح زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در مراسم افتتاحیه و رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه استان همدان اظهار داشت: ۸۰۰ تیم و واحدهای گشتی پلیس راه، راهداری، انتظامی، اورژانس در  محورهای مواصلاتی استان همدان به مسافران در خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور در حوزه خدمات‌رسانی ترافیکی اقدامات ویژه‌ای انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در تلفات جاده ای با کاهش 10هزار نفری نسبت به سال  گذشته به 18 هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه این کاهش نشان دهنده انجام اقدامات ارزشمند همه دستگاه‌ها و رعایت انضباط اجتماعی توسط مردم است، بیان کرد: همه باید در این راستا به خصوص مردم  مشارکت داشته باشند تا با تلاش در حوزه آموزش‌ها بتوانیم این آمار را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه حوادث جاده‌ای هزینه‌های مالی بسیار بالایی به جامعه تحمیل می‌کند، تصریح کرد: مهم‌تر از هزینه‌های مالی، وقوع حوادث هزینه‌های روحی و روانی بسیار زیادی به جامعه تحمیل می‌کند که در برخی مواقع جبران ناپذیر است.

کامرانی صالح با اشاره به  افزایش 10 درصدی ترددهادر جاده های استان، تأکید کرد: خوشبختانه با افزایش تردد شاهد کاهش 15 درصدی تصادفات جرحی و فوتی در استان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امسال بیش از 10 میلیون تردد در محورهای استان همدان انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه کاهش حوادث تنها با اقدام و مجاهدت های دستگاه‌ها و رعایت انضباط اجتماعی توسط مردم محقق شده است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای تأکید دارند که در این حوزه و کاهش حوادث باید همه دستگاه‌ها و مسئولان پای کار بیایند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه علل بیش از 50 درصد تصادفات خطای انسانی است، اظهار داشت: با آموزش‌های همگانی در این راستا می‌شود میزان حوادث را بسیار کاهش داد.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه دوربین‌های کنترل محورها نقش موثری در کاهش تصادفات دارند، افزود: از اقدامات مهم در حوزه پلیس حرفه‌ای و جامعه محور استفاده از تحقیقات و انجام پژوهش‌ها در راستای کاهش جرائم و تخلفات است.

 

آغاز طرح زمستانی پلیس راه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.