سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای عالی اصلاح‌طلبان پشت درهای بسته تصمیم می‌گیرد/ ضعف فراکسیون امید خروجی عملکرد این شوراست

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: متاسفانه تصمیمات شورای عالی سیاستگذاری پشت درهای بسته گرفته می‌شود.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت‌های منتجب نیا درباره اینکه عملکرد ضعیف فراکسیون امید نتیجه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است، اظهار کرد: زمانی که لیست امید منتشر شد انتقاداتی به نحوه گزینش افراد وارد بود.

وی ادامه داد: باید اسامی همه کسانی که برای حضور در لیست امید اعلام آمادگی کرده بودند، منتشر می‌شد و برای مشخص کردن اعضای لیست، شاخص تعیین می‌کردند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با بیان اینکه متاسفانه تصمیمات پشت درهای بسته گرفته شد، گفت: برای اولین بار دیدیم که لیست امید تلفیقی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است که توجیهش برای اصلاح طلبان سخت بود.

شریف تاکید کرد: افرادی که در این لیست قرار گرفتند، بعد از پیروزی در انتخابات، موضعشان را تغییر دادند، خروجی لیست امید اصلا برای اصلاح‌طلبان راضی کننده نیست و بدنه اصلاح طلبان هر روز  بیشتر از گذشته خود را از این لیست جدا می‌کنند که هشداری برای اصلاح طلبان در  انتخابات 98 است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شورای عالی همه سلیقه‌های اصلاح طلبی را پوشش نمی‌دهد، بیان کرد: نظر افرادی خاص که ویژگی بارزشان تصمیم‌گیری خارج از احزاب است، بر احزاب غالب شده است.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران افزود: این شورا صرفا برای تنظیم یک لیست انتخاباتی ایجاد شده بود اما حیات آن تداوم یافت  و چرا باید پروژه موقت به پروژه‌ای دائم تبدیل شود.

شریف با تاکید بر اینکه عده‌ای در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، خودشان را مدعی جریان اصلاح طلبی می‌دانند، بیان کرد: ویژگی اصلاح طلبی جریان آزاد اطلاعات است، چرا همیشه باید عده‌ای تصمیمی گیرنده و سایرین هم همیشه اطاعت کننده باشند، با این روند در انتخابات آتی شاهد بروز شکاف خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.