سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر به‌کارگیری می‌شوند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: به‌کارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حیدر ساجدی صبح دوشنبه در نشست اتاق فکر بانوان استان بوشهر اظهار داشت: مهم‌ترین عامل سرعت رشد و توسعه اقتصادی جامعه منابع انسانی آن جامعه است.

وی اضافه کرد: بانوان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی نقش مهمی هم در تربیت نیروی انسانی و هم در روند رشد و توسعه جامعه دارند. در یک جامعه توسعه یافته لازم است برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای مشارکت هر چه بیشتر و فعال‌تر زنان که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پی‌ریزی شود.

ساجدی خاطرنشان کرد: زنان و مادران جایگاه کلیدی در مدیریت خانواده و تربیت سرمایه‌های انسانی جامعه دارند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس فرزندانی تربیت کردند که نظام و ارزش‌ها را حفظ کردند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: امروز نیز در عرصه توسعه و پیشرفت و الگوی اسلامی ایرانی نقش زنان فرهیخته را بیش از پیش شاهد هستیم.

وی با تأکید بر توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده، حل چالش‌های حال و آینده آنان را با توجه به نیازهای جامعه زنان بسیار موثر دانست و بیان داشت: هر جامعه‌ای نیازمند تحول و اصلاحات منطقی و رو به رشد است و از اهرم های مؤثر برای این امر، بسترسازی مناسب برای مدیریت موفق خانواده است تا تحولات در کل جامعه بروز پیدا کند.

ساجدی بیان کرد: بانوان ما نشان دادند که می‌توانند همزمان هم مادران موفقی باشند هم در صحنه اجتماعی فعالیت داشته باشند و رویکرد دولت نیز استفاده از این سرمایه‌های انسانی موفق است.

وی تاکید کرد: زنان می‌توانند به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور برای تحقق اهداف و آرمان‌ها، سیاست و برنامه‌های دولت به کمک دولت و نظام بیایند و برای بهبود وضعیت زنان، خانواده و کشور موثر باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: باید در حوزه سلامت، تفریح، نشاط اجتماعی، مشارکت‌های اداری جامعه، مدیریت‌ها و تولید از ظرفیت‌ها و توانمندی های این قشر استفاده کنیم.

وی افزود: استاندار بوشهر در نشست‌ها و جلسات مختلفی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی داشته است بر بکارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بسیار تاکید کرده است و بخش‌نامه‌ای هم به دستگاه‌ها مبنی بر بکارگیری ۳۰ درصد از ظرفیت مدیران از جوانان و بانوان به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/پ

 به‌کارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.