سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی تامین ارتباطات دو روستای کرمان از دی ماه

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی هفته آینده کار پایش جاده های اصلی و فرعی استان کرمان را آغاز و از اول دی ماه سال جاری، عملیات اجرایی تامین ارتباطات دو روستای استان انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،پیرو دیدار نمایندگان اپراتورهای همراه کشور با استاندار کرمان در سیزدهم آذرماه جاری و اتمام حجت استاندار در خصوص پوشش کامل ارتباطات تلفن همراه در جاده ها و روستاهای استان، سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان امروز با قائم مقام مدیرعامل و عوامل شرکت همراه اول کشور دیدار و گفتگو کرد.


در این نشست مقرر گردید شرکت همراه اول طی یک ماه آینده نسبت به پایش کامل در سطح روستاهای استان که فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه می باشند، اقدام نماید.


 تاکنون پایش 88 روستا در سطح استان که فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه هستند، انجام شده است و علی رغم اینکه تعهد شرکت همراه اول پوشش ارتباطی 44 روستا برای سال جاری می باشد، در این جلسه مقرر گردید شرکت همراه اول نسبت به پوشش ارتباطی 88 روستای یاد شده اقدام نماید.


همچنین مقرر گردید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی هفته آینده کار پایش جاده های اصلی و فرعی استان را آغاز نماید و سپس شرکت همراه اول نسبت به برقراری پوشش ارتباطی تلفن همراه در جاده های فاقد پوشش ارتباطی، اقدام کند.


 شرکت همراه اول سه ژنراتور تامین برق سیار اضطراری همراه اول برای استان کرمان تامین کرده و در اختیار شرکت مخابرات استان قرار داده است که در نقاط بحرانی دپو شده و در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد.


گفتنی ست طبق توافقات به عمل آمده، مقرر گردید شرکت همراه اول نسبت به بروزرسانی و تجهیز شش کانکس بحرانی استان اقدام نماید.

انتهای پیام/ی

88 روستا در سطح استان که فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.