سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان در دست ساخت است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت گرم ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در راستای محرومیت زدایی در جنوب استان در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عزیز الله درخوش مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی اظهار داشت: این راه‌های روستایی در شهرستان‌های دلگان، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، کنارک، چابهار و قصرقند در دست ساخت است.

درخوش گفت: علاوه بر این، سه طرح بزرگ جاده‌ای توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: باند دوم محور ایرانشهر- خاش به طول ۴۴ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد، باند دوم ایرانشهر – بمپور قطعه سوم به طول چهار کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از جمله طرح‌های بزرگ راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین راه اصلی چابهار- گواتر به طول ۱۵ کیلومتر در جنوب استان در حال انجام است که هم اینک ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.

راه‌های ارتباطی شهرستان‌های زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و محور‌های ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.

انتهای پیام/ع

ساخت عملیات زیرسازی راه روستایی سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.