سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح زمستانی + تصاویر

طرح زمستانی نیرو‌های امدادی و خدماتی در استان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این طرح که تا بیستم اسفند ادامه دارد، نیرو‌های امدادی و خدماتی، چون پلیس راه، راهداری، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و هلال احمر برای کمک به در راه ماندگان احتمالی، مصدومان حوادث جاده‌ای و باز گشایی راه‌های مواصلاتی در محور‌های مختلف استان مستقر می‌شوند.

سرهنگ امیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی، از حضور شبانه روزی پلیس در گردنه کوهین، آزاد راه قزوین- رشت و قزوین -زنجان، جاده قدیم قزوین- رشت، گردنه هجیب در بویین زهرا به ساوه، آوج در محور قزوین همدان و قسطین لار در محور الموت به همراه دستگاه‌های امدادی خبر داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی محور‌های مواصلاتی استان را با بیان اینکه مسیر قزوین به در حوزه حمل و نقل و باربری خارجی مهم دانست و گفت: ترد ۴ هزارتریلر و ۲ هزار اتوبوس حاکی ازحساسیت راه‌های استان در چرخه‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای است.

جانشین فرمانده انتظامی خواستار روکش آسفالت از پل نجف اباد تا پل طالقان شد و گفت: صیقلی بودن سطح آسفالت باعث افزایش تصادفات در این محور شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با روکش آسفالت در محور میزان تصادفات استان هم کاهش محسوس خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم با بیان اینکه راهداران در ۲۴ راهدارخانه استان مستقر هستند از جمع آوری ۳۰ هزار تن نمک و ماسه برای مواقع برف و بوران خبر داد.

پیرنون گفت: ۳۴۵ راهدار با ۲۵۵ خودروی راهداری در قالب ۳۰ اکیپ برای امداد و نجات طرح زمستانه آماده اند.

هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر هم از افزایش ۶ پایگاه ثابت هلال احمر در طرح زمسانه خبر داد.

هاشمی با بیان اینکه هلال احمر با ۱۶ پایگاه و ۵ تیم عملیاتی در طرح زمستانی شرکت کرده است گفت: هلال احمر روزانه به ۲۵۰ نفر ارائه خدمت می‌کند.

نامدار مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: ۲۸۲ نفر از نیروی‌های اورژانس در ۳۸ پایگاه شهری و جاده‌ای آماده امدادرسانی در طرح زمستان هستند.

ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین هم از افزایش دو دستگاه خودروی امداد نجات نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: آتش نشانی با ۳۷ دستگاه خودور و ۱۵۵ نیرو به استقبال طرح زمستانی رفته است.

امروز همچنین امداد خودرو با ۹۵ خودروی سبک و سنگین و شرکت نفت با ۸۰ دستگاه خودروی ۶ و ۱۲ هزار لیتری از آمادگی خود برای شرکت طرح زمستانی خبر دادند.

رژه خورویی پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

شروع رزمایش طرح زمستانه امداد و نجات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.