سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

باغ موزه دفاع مقدس اردبیل تکمیل می شود

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی مجموعه باغ موزه دفاع مقدس اردبیل پیشرفت خوبی دارد و برای تکمیل آن استانداری 80 میلیارد ریال اختصاص می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل افزود: بر اساس تفاهمنامه ای با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس میلغ 80 میلیارد ریال اعتبار توسط استانداری اردبیل و 50 میلیارد ریال هم از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان اختصاص می یابد تا این مجموعه فرهنگی در موعد مقرر بهره برداری شود.

وی اظهار کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز مجموعه باغ موزه استان اردبیل سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل گفت: در بازدیدی که از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل صورت گرفت این مجموعه در مکان خوبی با طرحی نو و منطبق با بافت منطقه احداث شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است .

بهنام جو بیان کرد: احداث این مجموعه در استان اردبیل با هدف آشنایی نسل های آینده از فداکاری ها و رشادت های مردم استان در جنگ تحمیلی ضرورت داشت و برای تکمیل آن آماده مساعدت ویژه هستیم .

وی با اشاره به تاثیر این مجموعه در بحث گردشگری استان افزود: ظرفیت های استان اردبیل در بخش گردشگری بسیار بالا است و این طرح هم در جذب گردشگران داخلی و خارجی موثر خواهد بود .

بهنامجو گفت: جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران در جامعه ما از جایگاه بالایی برخوردار هستند و یک حقی بر جامعه ما دارند.

وی افزود: عزت و اقتدار ما حاصل ایثارگری های شهدا، صبر و تحمل خانواده ها ی شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/ح

احداث باغ موزه دفاع مقدس در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.