سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 4 نمایش در یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای چهار نمایش در نخستین روز از یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سعید موحدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:چهار نمایش در نخستن روز از یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی اجرا شد.

وی افزود:در نخستین روز از جشنواره نمایش " سیاره عروسک " به نویسندگی و کارگردانی امید وحدت پور و محمود فلاحی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش " دعای باران " به نویسندگی راضیه ایرانی و کارگردانی مائده آریانوش از مشهد در فرهنگسرای طوبی  به اجرا درآمد که مورد استقبال قرار گرفت .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایش " بچه های سقاخانه " به نویسندگی و کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش " مسافران کوچک " به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفتند.

سعید موحدی به استقبال بسیار خوب مردم ، خانواده ها و به ویژه مدارس از اجراهای نمایش اشاره کرد و گفت : همه تمهیدات لازم برای تسهیل در حضور مردم برای دیدن نمایش ها فراهم شده است.

وی افزود : در طول سه روز برگزاری جشنواره در هر روز چهار نمایش به روی صحنه می رود که با توجه به هم زمانی اجراها هر نمایش در دو سانس اجرا می شود.

 یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 تا 22 آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی با حضور 12 گروه نمایشی برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

نمایش های یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.