سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت بیانگر موفقیت‌های آموزشی است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت بیانگر موفقیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بعدازظهر امروز در جریان بازدید از کلاس‌های درس مدارس کامیاران و موچش که به شیوه بالینی انجام شد، ضمن اشاره به جایگاه آموزش متوسطه استان در کشور و بر شمردن بخشی از موفقیت‌ها و نتایج کسب شده در استان در حوزه آموزش، گفت: کسب این نتایج ارزنده مرهون همکاری، تلاش و پیگیری کلیه عوامل در آموزش و پرورش است.

 وی افزود: امید است با برنامه‌ریزی و پیگیری و همراهی همکاران در سال‌جاری نیز شاهد رشد شاخص‌های تعلیم و تربیت در استان و کسب موفقیت‌های بیشتر و ارتقای سطح آموزش در شهرستان‌ها و مناطق استان باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش نظارت و راهنمایی آموزشی به عنوان یکی از ابزارهای بهبود مستمر کیفیت بخشی به آموزش و پایش کیفیت و چگونگی اجرای شاخص‌های عملکردی اولویت‌دار حوزه معاونت آموزش متوسطه در مدارس دوره متوسطه اول، دوم و فنی و حرفه‌ای و کار دانش از مدارس و کلاس‌های درس با رویکرد اصلاحی- ارشادی و به شیوه‌ی بالینی بازدیدهایی انجام گرفت.

پس از این نشست، کارگاه‌های تخصصی با حضور کارشناسان آموزشی اداره‌کل و گروه‌های مدیران مدارس متوسطه دوره اول در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری و گروه مدیران مدارس متوسطه دوره دوم و شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش و سر گروه‌ها ی آموزشی در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی اندیشه برگزار شد.

در پایان این بازدید از مدیران برتر سه آموزشگاه دوره دوم متوسطه کامیاران به پاس تلاش در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و کسب نتایج ارزنده در حوزه آموزش متوسطه در شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ د م

ضرورت ارتقای سطح آموزش در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.