سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شکست‌های پی در پی حیثیت آمریکا را زیر سوال برده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: شکست‌های پی در پی آمریکا  باعث شد که حیثیت‌ آنان زیر سوال رود و امروز می‌خواهند حیثیت از دست رفته خود را احیا کنند.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر گفت:‌ موضع‌گیری رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس شریف برخلاف همه مقررات بین‌المللی و موضع‌گیری‌ها و بیانیه‌های قبلی سازمان ملل و شورای امنیت است.

وی تاکید کرد: اینکه آمریکا بگوید پایتخت فلان کشور کجا باشد دخالتی آشکار در امور داخلی آن کشور و اقدامی تجاوزگرایانه به حساب می‌‌آید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر اینکه این اقدام آمریکا دستاوردهای بسیار مثبتی برای جهان اسلام به همراه داشته است،گفت: ماهیت صهیونیست بودن آمریکا با این اقدام بیش از پیش به نمایش گذاشته شد و این سوال برای شهروندان آمریکا مطرح است که بالاخره ترامپ رئیس جمهور ماست یا رئیس جمهور رژیم صهیونیستی؟

وی با تأکید بر اینکه این اقدام آمریکا برای جبران ناکامی‌های آنان در سال‌های اخیر در منطقه است، تصریح کرد: از یک سو عربستان سعودی در یمن در باتلاق فرورفته و از سوی دیگر علی رغم حمایت‌های زیادی که آمریکایی‌ها از داعش کردند، این گروه تروریستی تکفیری با شکست مواجه شد و استعفای سعد حریری هم با بن بست روبرو شد.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا  باعث شد که حیثیت‌ آنان زیر سوال رود و با این اقدام می‌خواهند حیثیت از دست رفته خود را احیا کنند که قطعا در اینجا هم شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.