سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت مسعود مهرابی در پنجمين جشن نوشتار سينمای ايران

در پنجمين جشن نوشتار سينمای ايران از يك عمر فعاليت فرهنگی مسعود مهرابی، نويسنده، منتقد، صاحب امتياز و مدير مسئول ماهنامه سينمايی فيلم تجليل خواهدشد.

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اصغر نعيمی دبير جشن نوشتار سينمای ايران با اعلام اين خبر افزود: آقای مهرابی علاوه بر اين كه در طول بيش از سه دهه اخير، به همراه همكاران شان، با درايت و سختكوشی ماهنامه سينمايی «فيلم» را منتشر كرده و بر نسلی از سينما دوستان ايرانی تاثير گذاشته اند، به عنوان نويسنده و محقق نيز سهم و دين بزرگی بر گردن سينمای ايران دارد. حجم وسيع تاليفات او در حوزه های مغفول مانده تاريخ سينمای ايران با كتاب هايی مثل تاريخ سينمای ايران، فرهنگ فيلم های كودكان و نوجوانان، فرهنگ فيلم های كوتاه، كتابشناسی سينمای ايران، صد سال پوستر فيلم ايرانی، گواه عشق و دلبستگی او به سينمای اين مرز و بوم است و جشن نوشتار سينمای ايران با برگزاری اين بزرگداشت قصد دارد به سهم خود گوشه ای از تلاش های اين خادم فرهنگ و هنر را ارج بنهد.

نعيمی درباره زمان برگزاری جشن و اعلام نتايج گفت: داوران با وسواس و حساسيت خاصی ارزيابی آثار را به مراحل پايانی رسانده اند و با مشخص شدن نتايج، قطعا در اواخر همين ماه طی مراسمی برگزيدگان پنجمين جشن نوشتار سينمای ايران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.